Friday, May 30, 2014

COCA COLA PUNYA CITER

lama x menulis dalam ruangan ni. Tahap kemalasan untuk memblog mpgaruhi segalanya.. ni citer hari ni..
beratur hatar barang kat tesco.. nampak mynews singgah. dpt keychain. buy 2 bottle air free 1 keychain.. minta lebih dpt seketol. kira beli seketol dpt sketol. jd la. balik rumah baru nak lepak2.. anak untie call.. ada poster coke 3 keping.. nak tak.. uii.. mestilah nak.. start kete terus ambik.. brg lain ada.. x ada.. mgkin x ada rzki.. sebb aku dah sapu banyak beg coke dia.. hehe..
 keychain coca cola. 

sorak bersama

kini dalam botol gelas

Antara barang yang kusapu bln lepas

6 comments:

  1. wah syoknya! perghh, poster nasi lemak tu syok kalau ada kat dapur
    ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. stakat ni barang koleksi hanya dlm bilik.. ingatkan nak di bawa ke dapur lak lepas ni.. hehe

    ReplyDelete
  3. Poster Coke - antara barang yang sukar dimiliki (bagi saya)......

    ReplyDelete
  4. poster ni diperolehi dr sebuah kedai.. pesan kat dia suh ambik lebih kalau lori coke dtg... hehe.. ni je yg ada..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam tu pun boleh ke!? Hehehe... macam-macam cerita pasal mendapat poster (Coke) dalam internet... tapi saya takde poster Coke lagi uhuhu, poster lain ada lah......

      Delete