Showing posts with label KOPIKO. Show all posts
Showing posts with label KOPIKO. Show all posts

Friday, April 13, 2012

KOPIKO MUG

kopiko brown coffee

Dapatkan segera sebelum kehabisan stok!! rasanya masa aku g memburu benda ni kat pasaraya, macam tinggal sikit je bilangannya. so kalau nak angkut benda ni semua tak dapat la aku nak menghabiskan paket2 ni. So dapat seketul mug Kopiko ni pun dah kira baik dari tak ada..

Sachet kopiko

Mug kopiko

label kopiko


so tengoklah kalau ada rezeki dapat kumpul 1 set pun jadi la.. masa ni ingatkan nak memburu nescafe tapi dah tak ada lak.. rugi aku tak cari awal2..