Showing posts with label TGV CINEMAS. Show all posts
Showing posts with label TGV CINEMAS. Show all posts

Wednesday, May 30, 2012

MARVEL AVENGERS

Alhamdulillah, syukur sebab dapat mengumpul ke empat2 corak Marvel Avengers ni.. Sebelum ni ada gak terbaca dalam blog http://hobby-collection.blogspot.com/2012/05/avengers-tiny-tumbo-assmeble-semuanya.html .. Tengok menarik dan teruja untuk memiliki tumbler hero filem ni. Semuanya bermula apabila aku menerima panggilan daripada poknik tuan punya blog http://wwwakupunyer.blogspot.com/ untuk memburu di AEON TEBRAU CITY.. Dipendekan cerita, selesai je urusan di Mynews aku terus melangkah ke pawagam TGV yang terletak di tingkat atas bangunan untuk ke kaunter belian makanan.. So kalau nak dikutkan, biasanya pelanggan yang akan datang membeli makanan di sini hanyalah kaki-kaki wayang yang menonton di pawagam ni.. tapi sebab nak dapatkan bekas ni, aku kene beli 1 set dengan harga RM 65.00 4pcs + 1 papaer beg. Ok tak?.. mahal kan.. tapi nak wat cemana.. air dia pun kalau boleh  aku tak nak tapi terpaksa ambil 2 sahaja.. yang lagi dua kosong. Bagi FREE awek jaga kaunter 2 minum.. 


AVENGERS
CAPTAIN AMERICA
INCREDIBLE HULK
IRON MAN
THOR
siap beraksi
sedia semua

masuk dalam beg ala2 wayang gitu
In TGV Cinemas 27 April 2012
Garfu bt cucuk sosej
bekas sosej
COCA COLA 
Tgv cinemas