Alhamdulillah, syukur sebab dapat mengumpul ke empat2 corak Marvel Avengers ni.. Sebelum ni ada gak terbaca dalam blog http://hobby-collection.blogspot.com/2012/05/avengers-tiny-tumbo-assmeble-semuanya.html .. Tengok menarik dan teruja untuk memiliki tumbler hero filem ni. Semuanya bermula apabila aku menerima panggilan daripada poknik tuan punya blog http://wwwakupunyer.blogspot.com/ untuk memburu di AEON TEBRAU CITY.. Dipendekan cerita, selesai je urusan di Mynews aku terus melangkah ke pawagam TGV yang terletak di tingkat atas bangunan untuk ke kaunter belian makanan.. So kalau nak dikutkan, biasanya pelanggan yang akan datang membeli makanan di sini hanyalah kaki-kaki wayang yang menonton di pawagam ni.. tapi sebab nak dapatkan bekas ni, aku kene beli 1 set dengan harga RM 65.00 4pcs + 1 papaer beg. Ok tak?.. mahal kan.. tapi nak wat cemana.. air dia pun kalau boleh aku tak nak tapi terpaksa ambil 2 sahaja.. yang lagi dua kosong. Bagi FREE awek jaga kaunter 2 minum..
![]() |
| AVENGERS |
![]() |
| CAPTAIN AMERICA |
![]() |
| INCREDIBLE HULK |
![]() |
| IRON MAN |
![]() |
| THOR |
![]() |
| siap beraksi |
![]() |
| sedia semua |
![]() |
| masuk dalam beg ala2 wayang gitu |
![]() |
| In TGV Cinemas 27 April 2012 |
![]() |
| Garfu bt cucuk sosej |
![]() |
| bekas sosej |
![]() |
| COCA COLA |
![]() |
| Tgv cinemas |












