Showing posts with label MILO. Show all posts
Showing posts with label MILO. Show all posts
Sunday, June 1, 2014
BALDI ICE NESTLE
menulis dan menulis... jalan2 ke sebuah pasaraya besar untuk menjejaki promosi minuman pemanis ni.. yang ada hanya beg coke buy 4 free 1. terus melangkah dan ternampak dari jauh satu promosi yang berlainan. terus menghampiri dan terlihat promosi ni.. terkam la satu dulu.. huhu
Thursday, June 6, 2013
THE ENERGY WITHIN .......... CUP
post entry.. post entry dengan barangan milo.. baru diperolehi di sebuah pasaraya.. ingat nak tgok mug nescafe.. tapi terjumpa lak mug milo ni.. kasi SEBAT la apa lagi.. tapi tak complete sebb ada 5 design rasanya.. yang brother tak de la.. InsyAllah kalau ada rezeki maybe lain kali kot..
Labels:
MILO
Thursday, December 13, 2012
RM2.99
balik kg baru2 ni singgah la sekejap di sebuah pasaraya.. so ada terpandang basket penuh dgn gelas milo ni.. so tanya dgn kaunter pmbayaran.. jual ke?.. so dia kata memg jual.. tgok2 harga mak aiii.. memg jual gelas ni.. tp sebb dah ada depan mata.. sempat la ambik 3.. so total RM9.. yang 1 lagi memg dapat kat kedai bundle area JB ni.. so ingat nak ambik 2 la.. cukup kan 1/2 dozen..
![]() |
| 4 jerk!!! nak tmbh lg 2.. |
![]() |
| bolehla.. |
![]() |
| harga tak leh tahan.. |
Labels:
MILO
Monday, December 10, 2012
Wednesday, September 26, 2012
Sunday, September 23, 2012
NEGARAKU, JUARAKU
OLD:
Dah 5 tahun rupanya bekas milo ni.. tapi Alhamdulillah sempat gak sambar bekas milo sempena 50 tahun merdeka..(2007). Benda ni dijumpai secara tidak sengaja di sebuah kedai lusuh area taman rinting.. So dijadikan sebagai bekas pen dan alat2 tulis di kedai tu. so aku apa lagi, keluarkan semua barang yang ada dan bawa bekas ni ke kaunter.. Alhamdulillah, secara rasminya bekas ni menjadi miliku.. hehe..
![]() |
| bekas Milo Negaraku, juaraku |
tengok je la gambarnya.. 1957
![]() |
| 50 tahun merdeka |
![]() |
| Tutup milo |
Labels:
MILO
Thursday, September 20, 2012
MILO NUGGETS
NEW:
Milo ni mcm2 dikeluarkannya.. so sampai bekas tuperware ni pun leh dijadikan free gift.. rembat je.. ada 1 pun ok..
Labels:
MILO
Saturday, June 30, 2012
KAYUHAN JUMBO
Hampir seminggu tak entry post.. Hari ni dapat lak yang jumbo ni.. Kene lak Marlboro, memang terbaik lah.. kalau yang kaki rokok mesti pernah tengok kotak ni.. so untuk makluman semua hari ni ada program kayuhan basikal & program Back 2 school. So aku macam biasa, diberi tugasan bahagian kawalan (Pak Guard). Apabila keadaan terkawal, aku bersama rakanku cap ayam bersarapan di sebuah kedai area sekolah. Kami jalan kaki je menuju ke sana.. so perjalanan kami terhenti di sebuah kedai.. kami lihat keadaannya seperti kedai runcit lama.. so kami berniat untuk masuk selepas selesai bersarapan.. Selepas bersarapan kami singgah ke kedai ini semula.. apa yang kami temui 15 kotak Marlboro 40 batang.. so kalau tak dirembat sekarang, pasti ada yang rembatnya kelak.. so ni lah hasilnya.. 6 kotak aku, 6 kotak milik cap ayam.. 3 kotak owner kedai nak wat koleksi gak.. aduyai.. nak juga.. so aku ada gak nampak dulang minyak cap kapak.. so sebab cap ayam nak, aku bg la x kan nak potong 2 lak.. rezeki dia..
Selepas 2, kami singgah sebuah kedai runcit berhampiran dengan kedai ni.. Tapi cap ayam kata dia pernah masuk kedai ni, tak ada katanya.. tapi bila sekali lagi kami masuk.. aku terperasan bungkusan plastik di bahagian belakang kedai 2.. aku dengan selamba n rock terus membukannya.. aku dapati ada barangan milo dalam plastik 2.. nasib baik kami masuk.. kalau tak memang tak dapat la.. so rezeki aku, tapi yang membingitkan telinga kami apabila ada salakan anjing yang tak henti2 menyalak ke arah kami.. (anjing 2 memang ada kat belakang kedai).. biar la kau nyalak.. ada aku kisah.. janji aku dapat brg ni.. so untie yang jual ni pun mcm anjing 2 gak.. jual mahal .. tapi aku beli je 2 ni..
![]() |
| Saiz Dunhill 20 dan marlboro 40 |
![]() |
| 2 Bekas terbaru koleksiku |
Wednesday, June 20, 2012
COLOUR PENSIL SET
Berkongsi entry kali ni dengan 2 set colour pencil MILO yang aku perolehi di sebuah kedai bundle area taman rinting.. So untuk set pertama ianya didatangkan 8 batang colour pencil dengan bertemakan kepada alatan sukan..
untuk colour pencil set yang ke 2.. ia mempunyai 12 batang pencil colour. so tema dia lebih kepada lukisan bunga dan matahari.
![]() |
| set 8 pcs |
![]() |
| bola keranjang |
![]() |
| badminton |
![]() |
| ragbi & bola sepak |
untuk colour pencil set yang ke 2.. ia mempunyai 12 batang pencil colour. so tema dia lebih kepada lukisan bunga dan matahari.
![]() |
| 12 pcs colour pencil |
![]() |
| bunga |
![]() |
| matahari |
![]() |
| simpan terus. |
![]() |
| 8 & 12 pcs colour pensil |
![]() |
| pada pencil colour pun ada cop milo. |
Labels:
MILO
Subscribe to:
Posts (Atom)






















































