Dah beberapa hari tak post entry sebab balik kampung pada hujung minggu yang lalu.. Tapi sekembalinya ke JB tak ada benda yang nak di buat kecuali mebaca post rakan2 yang lain.. ada yang post coca-cola, maggi, ad lak barang kit kat.. Perasaan ingin meiliki benda2 ni telah menyebabkan aku dengan selambanya keluar awal terus menuju ke Giant Plentong.. Dikhabarkan di Giant ada jualan beg Cooler coca cola, tapi hampeh.. tak ada pun.. So jalan2 di sekeliling barang keperluan harian sambil mata melihat kanan dan kiri.. So terpandang satu lembaga di sebalik NESTEA ni.. Nestea kat bawah ni memang dah lama dalam simpanan cuma belum sempat di postkan.. Nak tau lembaga yang disembunyikan dibelakang ni?.. bukan lembaga apa pun tapi serupa je dengan botol goncang 1st edisi cuma kali ni aku dapat yang 100 tahun Nestle.. corak dan design lebih menarik.. Apa lagi sapu la..
![]() |
| Botol Goncang.. Adoi nama dia.. |
![]() |
| Cantik tak?.. |
![]() |
| zoom sikit. |
![]() |
| Ni dia.. Lembaga yang disembunyikan dibelakang Edisi 1st.. Ingat aku tak nampak.. |
![]() |
| Zoom bagi besar |
![]() |
| Berbaloi walaupun tak dapat beg coca cola lagi.. |
![]() |
| Abang long dan ngah |
![]() |
| Edisi terhad VS biasa2 je.. |
![]() |
| sedia dimasukan dlm rak. |








