Showing posts with label HACKS. Show all posts
Showing posts with label HACKS. Show all posts

Thursday, May 17, 2012

HACKS OREN


Sebelum ni memang ada pos pasal gelas Hacks ni, tapi yang ni baru je terjumpa baru2 ni.. so kedai yang berlainan dr kedai sebelum ni.. jd la dari tak ada.. huhu
cari2 yang ni je yang ada.. jd la.. cun nak..

kembar tak seiras..


http://edilelly.blogspot.com/2012/04/hacks.html

Wednesday, April 18, 2012

HACKS


 GENERASI KE GENERASI--.. gelas yang menarik untuk tatapan semua.. dapat gak 1/2 dozen di kedai area taman Rinting.. kalau dilihat pada gelas ni memang ianya agak menarik dengan warna merah dengan 3 buahan yang terdapat pada gelas tersebut.. gambar ini sangat menarik apabila tertera perkataan HACKS generasi ke generasi.Walaupun harga gelas ini tidak semahal mana, tetapi ianya tetap menjadi sebahagian koleksi peribadi.

ceri, strawbery dan?.. entah.. mcm buah nona pun ya..

Design menarik HACKS

set koleksi. cukupkan 6 yang penting.

sedia untuk dipamerkan.. uits..