Friday, September 27, 2013

JAM NESCAFE

yes.. dapat juga akhirnya.. bolehlah dari tak ada walaupun dapat dalam keadaan jam dia sudah tidak berfungsi.. dulu pernah deal harga ngan seorang mamat ni.. harga mula2 dia nak bg RM150.. macam mahal je. kalau g memburu ke kedai2 makan mesti dapat harga lagi rendah dari ni.. tapi nak memburu kalau jumpa memang rezeki,  kalau tak.. memang kempunan la.. 2nd date dia bg RM130.. pun aku masih tak nak.. hehe..



kebetulan baru2 ni mamat ni ada post dlm group nes.. so Alhamdulillah harga dia bg memang harga yang aku rasa aku mampu untuk miliki.. so terus lock n deal dgn harga RM80 siap pos.. TQ bro.. saya beli..

Dapat je benda ni,  pertama yang aku pikir nak bagi jam ni berfungsi kembali.. kebetulan tempat kerja aku ada jam, terus aku ambik dan gantikan motor jam ni.. syukran.. memang brand jam ni pun dari kilang yang sama.. dapat gak jam ni berfungsi kembali, mcm ada 1 nyawa baru..

3 comments:

  1. syabas Boss! adakalanya hobi perlu kreatif dan di jiwai! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup bro.. Alhamdulillah berfungsi kembali setelah diberi nafas baru...

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete