Monday, May 14, 2012

MILO-SUKAN SEA 2001

MILO SEA 2001

Ni adalah koleksi sukan SEA 2001 di Kuala Lumpur. Walaupun dah lebih 10 tahun tapi barang ni aku baru dapat di sebuah kedai area TAman Rinting. (Jln Ketapang). Pada awalnya bendalah ni tak ada penutup, tapi selepas selongkar barang2 yang ada di situ jumpa gak penutupnya.. So walaupun dah berusia tapi botol air ni masih kelihatan cantik..


Minuman Yang Berkhasiat
ada sekor anak tupai...


Lama dah ni. NOSTALGIA

MILO
ole'-ole' Malaysia Boleh!

yang ni lak aku dapat di sebuah kedai area Taman Rinting gak.. Tapi tak pasti jalan apa, kedai ni Bro nik yang tunjukan lokasinya.. So dapatlah aku ole-ole dari kedai ni.

MALAYISA BOLEH!

4 comments:

  1. syabas bro.Rasanya banyak lagi barang2 milo di kedai tu.Masalahnya susah nak cari sebab barang2nya letak bersepah dan bertindih2.Kena gali dalam2 baru jumpa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro yang ni ada lg 1 kedai, tapi kedai bundle je.. Sunshide 2 kedai runcit area balau.. yang botol ni dapat di sebuah kdai bundle rea ketapang.. so kalau ada rezeki atau turun barang boleh dapat yang lain2..

      Delete
  2. APESAL KAT MELAKA TAKDE KEDAI2 CAMTU.. SENANG SKIT NAK TENGOK DAN BELI.. NI BELI KAT ONLINE, MESTI MAHAL SEBAB DAH KENA BAYAR POS LAGI.. BENDA NI PUN SAYA BELUM ADA LAGI, ADA PERASAN ORANG JUAL KAT ONLINE, TAPI AGAK MAHAL SEDIKIT..

    ReplyDelete
    Replies
    1. maybe ada, cuma kita tak perasan je.. kat sini pun biasanya kedai2 cina je yang ada jual bekas2 hadiah ni... setakat ni belum lagi nak beli kat mudah/lelong or online, sebb masih mudah diperolehi..

      Delete