Friday, May 11, 2012

JAM KFc

 ENTRY kali ni masuk kepada barangan KFC.. So kalau nak dikirakan tak tau la berapa dah duit yang dilaburkan untuk makan ayam KFc ni.. Tapi kalau sekali sekala tak pe la.. kalau ari2 nak makan pun jemu gak.. Tapi aku ni dari dulu memang ada habit nak beli benda2 yang pelik2.. So kiranya aku ni bukanlah antara pengumpul2 yang ketagih dengan barang2 lama ni.. Tapi sejak dua menjak ni kegilaan aku terhadap barang2 macam ni tak dapat dibendung lagi.. mesti ada je nak diburunya.. huhu..

So ni adalah sebahagian koleksi KFC yang aku ada.. jam KFc.. 1 aku punya, 1 lagi wife aku punya.. so kira adil la.. huhu..
bahagian hadapan.


bahagian belakang

KFc

yang lampu aku punya.. yang tak hidup tak ada bateri bini aku punya..
 tapi aku rembat gak..

date, light, time.. alarm dia ayam berkokok..

 http://www.facebook.com/groups/223623757720531/

2 comments:

  1. wei2...comey ni bro...bagi la aku satu....nak la bro...huahahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1 harta memang ana yang punya.. tp 1 lg harta bini ana yang punya.. hehe..

      Delete