Saturday, May 12, 2012

Darlie? ni Darkie dulu-dulu

Terlihat blog http://wwwakupunyer.blogspot.com/2012/05/gelas-darkie.html (poknik) nak gak entry gelas darkie ni.. so gelas ni baru je kurembat petang tadi.. So mana yang ada korang tengoklah.. ingatkan dapat cukupkan 1/2 dozen tapi tak cukup lak.. huhu.. Tapi Alhamdulillah la, sebab aku ada gak koleksi si darkie ni.. penat gak menyental daki2 yang ada.. tapi syukur sebab dapat barang yang bernilai ni..
Daki yang masih belum tanggal

ni la satu2nya design lain

Darkie
bunga mekar warna merah..

ni yang putih lak..

ni tak tau la.. gambar lain lak dari yang merah ngan pth td..
ni dia.. ada 5 pcs je.. kene cari lagi 1..
So yang ni aku masih dapat dalam harga yang masih murah.. so kalau nak diikutkan dlm blog orang lain, ada yang nak jual sampai rm 10.00, rm 30 pun ada.. tapi aku tak jual.. simpan tetap simpan.. Pemburuan aku hari ni memang berbaloi2 sebab aku dapat hampir sedozen.. kalau dapat sedozen kan besh.. tapi memang ni rezeki aku.. Syukran.. nak tau pe kebendanya.. tgok la dlm..

http://www.facebook.com/groups/223623757720531/

0 comments:

Post a Comment