Friday, April 6, 2012

NESCAFE EDISI KHAS

Rasanya pasti ada yang tahu mengenai Nestle 100 tahun.. so kali ni aku nak cite mengenai salah satu produk nestle iaitu Nescafe yang mengeluarkan tin minuman bercap EDISI KHAS @ SPECIAL EDITION. so kalau tak memburu  hari ini, dah tentu susah nak mencari benda ni pada masa akan datang . So benda ni aku dapat maklumat melalui akhbar. so bila dah kuar paper rasa teruja pulak nak pergi membeli dan mengumpul kesemuanya.. sekurang2nya dapat lengkapkan 1 set pun ok la.. kalau nak lebih baik kumpulkan 4 karton terus.. huhu..
keratan Akhbar

ada tulisan edisi khas..

versi Kopi Latte

original Bro

kopi mocha

3 serangkai Special edition @ edisi khas

bahagian pembuka yang keemasan


Buat masa ni aku sedang mencari 1 lagi KOPI o yang masih aku belum temui di mana2 kawasan pasaraya yang menjual air minuman ni.. Kene aktif survey dan buy.

2 comments:

  1. kat peronas gambang ada edisi khas ni...saya beli latte jer

    ReplyDelete
  2. Ada lagi 1 yang saya belum dapat simpan.. kopi o.. agak sukar untuk diperolehi buat masa ini..

    ReplyDelete