Sunday, April 8, 2012

HO HO HO.. HORLICKS

hehe.. rasanya dulu memang tak nak kumpul benda2 cam ni.. tapi sekarang aku dah macam ketagih lak nak cari n post benda2 ni dalam blog.. rasa seronok lak bila dapat cari dan kongsikan benda2 ni dgn rakan2 pgumpul yang lain. So untuk kali ni aku dapat la mug plastik horlicks yang aku dapat kat sebuah kedai area taman rinting jb.. Kedai ni aku memang tak pernah masuk sebelum ni, tapi bila membe aku http://wwwakupunyer.blogspot.com/ tunjukan kedai ni habis aku sapu mana yang patut.. hasilnya seperti ni la.. ada lagi sebenarnya barang lain.. tapi post la sikit2..  

3 sekawan

I want to be... 

ni yang mahalnya.. 

dah masuk kandang

Kandang Horlicks.. 


Rasanya masa pergi kedai ni hari 2, masih ada lagi.. sape yang berminat turun la jb. leh kita memburu sama2. 



0 comments:

Post a Comment