Saturday, February 4, 2012

TEMAN PENDEKAR HELANG SAKTI


Zaman remaja aku memang banyak duit dihabiskan untuk membeli komek2 ni.. Masa zaman aku bersekolah dulu duit saku tak la banyak sangat seperti budak2 sekarang ni.. Dulu aku g sekolah setiap hari cuma dapat RM1 je.. huhu.. seminggu ada la RM5.. banyak tak..? Harga senaskah komek setiap 2 minggu RM 3.. huhu.. komik punya pasal..

Masa sekolah menengah,  minat aku lebih cenderung kepada bahan bacaan komek.. terdedah dengan bahan bacaan ni pun sebab member aku kaki komek gak.. kadang2 kitaorang memang share2 la kumpul bacaan komek.. Aku hanya lebih Fokus kepada Pendekar laut masa zaman 2.. Tapi komik 2 dah habis semuanya aku bg pinjam kat member aku.. x pulang sampai skarang.. huhu..

Habis je koleksi siri komek pendekar laut, aku kumpul TEMAN PENDEKAR HELANG SAKTI.. best gak jalan cerita dia.. So memang aku layan cite ni.. Masih ada lagi dalam simpanan aku.. cuma episod 11 aku tak de.. sebb masa 2 raya, kedai tak buka.. last2 dah episod 12.. aduh melepas!!!.. Tapi korang tau ke, jalan cerita komik ni serupa dengan siri Condor Heroes.. tak yah tgok komik2 ni.. Jalan cerita serupa cuma ada sedikit penambahan dan pengurangan.. Layan la ye!

niat memang nak upload, tapi malangnya file dia besar la pulak.. sape tau nak kecilkan file?..

0 comments:

Post a Comment