Friday, February 3, 2012

Cerita Zaman Kanak2ku!

ish!!.. teringat pulak cerita zaman kanak2 masa time skolah dulu.. Dulu tak macam sekarang, rasanya sebelum tahun 1991 kitaorang memang bersekolah setiap hari ahad hingga khamis je.. hari jumaat ngan hari sabtu memang hari bercuti.. masa zaman 2 TV memang dah ada, tapi tak la sebesar TV sekarang.. ada TV 14" pun dah cukup baik.. sekarang ni, gambo dalam TV pun dah lebih beso dari kita yang menontonnya..

Tapi aku masih ingat kalau sekolah agama, memang aku la paling malas nak datang sekolah.. bukan aku je, membe2 semua pun sama je.. kena lak siaran kul 4-5 pm, memang kirim salam la nak g skolah agama.. huhu.. (tapi sampai gak aku sekolah khas)..

Bila cari dalam youtube, terjumpa lak cerita2 ni.. memang betul2 nostalgia la.. RARE ni, kenangan zaman persekolahan.. Jom Layan cerita apa yang aku tgok sampai ponteng sekolah!


video
Ni la cerita gaban!!, memang besh la masa 2.. Jom nyanyi sama2.. 
abah you nak mintak gaban...


video
Ni pun besh gak, sebb aksi yang ditunujukan.. 
mcm2 servis ada dlm pmainan bola tampar ni.
I like cun!!.. nama watak cerita ni..


0 comments:

Post a Comment