Saturday, January 28, 2012

A FAMOSA WATER WORLD

Date: 3.12.2011

Perghh!! dapat gak aku menjejakan kaki ke sini.. Ni la first time aku sampai sini, so sempat gak sewa 1 apartmen untuk family aku bekumpul.. kalau nak di ikutkan jarak antara Muar ngan Alor gajah ni tak lah jauh.. tapi, saje je nak lepak2 kat Melaka.. hehe..
My family, kat area parking kete. Ramai betul orang time cuti ni.

Benda yang wajib ada!!.. best wooo!!..

Wife aku ni.. Ingatkan nak bg yang hijau blakang 2 bg dia. hehe



beratur! beratur!.. macam budak2 beratur beli makanan kat kantin.

Tengok peta dulu.. Takut sesat lak dalam taman tema ni.. hehe..

Mandi2 area sini gak!.. Dah bayar kene la mandi.. 
Masa ni la nak jadi budak kecik kembali.

Mak mertua ngan ipar aku with anak diorg..

kalahkan budak kecik yang baju merah 2.. sape 2?.. aku la.. hehe




 Dah siap2 nak balik!!. huhu.. balik apartmen.. 
dok berehat dalam bilik je.. Lepaks!

pewittt!!..

Ni map nak g A Famosa!!.. sesat dlm taman tema tak pe,
 jangan sesat kat luar sudah!

0 comments:

Post a Comment