Saturday, June 30, 2012

KAYUHAN JUMBO

Hampir seminggu tak entry post.. Hari ni dapat lak yang jumbo ni.. Kene lak Marlboro, memang terbaik lah.. kalau yang kaki rokok mesti pernah tengok kotak ni.. so untuk makluman semua hari ni ada program kayuhan basikal & program Back 2 school. So aku macam biasa, diberi tugasan bahagian kawalan (Pak Guard). Apabila keadaan terkawal, aku bersama rakanku cap ayam bersarapan di sebuah kedai area sekolah. Kami jalan kaki je menuju ke sana.. so perjalanan kami terhenti di sebuah kedai.. kami lihat keadaannya seperti kedai runcit lama.. so kami berniat untuk masuk selepas selesai bersarapan.. Selepas bersarapan kami singgah ke kedai ini semula.. apa yang kami temui 15 kotak Marlboro 40 batang.. so kalau tak dirembat sekarang, pasti ada yang rembatnya kelak.. so ni lah hasilnya.. 6 kotak aku, 6 kotak milik cap ayam.. 3 kotak owner kedai nak wat koleksi gak.. aduyai.. nak juga.. so aku ada gak nampak dulang minyak cap kapak.. so sebab cap ayam nak, aku bg la x kan nak potong 2 lak.. rezeki dia.. 
Selepas 2, kami singgah sebuah kedai runcit berhampiran dengan kedai ni.. Tapi cap ayam kata dia pernah masuk kedai ni, tak ada katanya.. tapi bila sekali lagi kami masuk.. aku terperasan bungkusan plastik di bahagian belakang kedai 2.. aku dengan selamba n rock terus membukannya.. aku dapati ada barangan milo dalam plastik 2.. nasib baik kami masuk.. kalau tak memang tak dapat la.. so rezeki aku, tapi yang membingitkan telinga kami apabila ada salakan anjing yang tak henti2 menyalak ke arah kami.. (anjing 2 memang ada kat belakang kedai).. biar la kau nyalak.. ada aku kisah.. janji aku dapat brg ni.. so untie yang jual ni pun mcm anjing 2 gak.. jual mahal .. tapi aku beli je 2 ni..  

                          







Saiz Dunhill 20 dan marlboro 40


2 Bekas terbaru koleksiku






4 comments:

  1. Syabas Bro! yehaaa! apa lagi semuanya isikan dalam kotak dan kirim kat sini! keh keh!keh! gurau jer :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini je yang ada bro.. bias tak jumpa banyak.. jumpa yang mana ada sapu je.. hehe

      Delete
  2. TERBAIK.. YANG BAWAH SEKALI SAYA TAKDE LAGI TU.. MANA DAPAT..? HULUR-HULURLAH.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada di sebuah kedai area jb ni.. tapi mcm x syook masuk kedai ni.. so rasanya ari 2 memang ada lagi.. sy ambik 1 je. cukup la buat ada2.. huhu

      Delete