Friday, August 16, 2013

COCA COLA PICNIC BAG

Bravo!! bravo!! terbaik la coca cola.. baru best dapat koleksi coca cola macam ni.. so promosi ni sebenarnya sebelum hari raya yang lepas.. ada juga jeling2 kedai area johor ni.. tapi tak jumpa.. adui ingatkan macam nak melepas je beg picnik ni.. ada gak tengok dalam FB, ada collector 2 jual RM 60 siap shipping.. ish.. limited ke apa barang ni.. macam susah je nak dapat.. kalau harga macam 2 biar la dulu..
Selepas balik dari kampung so macam biasa la, g survey kedai2 yang berpotensi tinggi ada promosi ni.. so memang rezeki la.. kedai yang aku tapau tray coca cola  dulu ada promosi ni.. so apa lagi.. ku angkut la juga 1/2 dozen.. syukran.. dapat gak aku beg ni..

coca cola

besar gak beg ni.. boleh dah nak g picnic..

boleh dilipat

boleh simpan dah ni.. 

11 comments:

  1. Replies
    1. yup.. cantik dan besar.. berbaloi dengan harganya..

      Delete
    2. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. Syabas! sangat menarik, iaryylr pun belum dapat lagi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cepat2.. sebelum pupus dekat kedai2 yang mgambil bhagian.. hehe

      Delete
  3. Replies
    1. alamak.. yang ni tak jual.. memang untuk simpanan peribadi je.. cuba tgok di sekitar awak mungkin ada.

      Delete
  4. cantikkkk...nak maklum kat bro dan semua, terbaru dari Kit Kat...beli sepeket kit kat harga RM9.90...dapat satu serving tray...material tin...cantik dan comel.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh tq bro.. belum nampak lg kat sini.. mesti menarik..

      Delete
  5. cantikkkk...nak maklum kat bro dan semua, terbaru dari Kit Kat...beli sepeket kit kat harga RM9.90...dapat satu serving tray...material tin...cantik dan comel.

    ReplyDelete