Monday, December 24, 2012

COCA COLA CERAMIC PLATE

Ni la kalau rajin balik kampung.. so item ni aku dapat kat rumah mak aku je, sebb adik aku yang bawa balik dan jual kat aku RM2 sekeping.. RM2 sekeping.. emmm senyum memanjang la aku mcm gambar ni.. aku lock semua sekali.. hehe.. 


senyum tak perlu kata apa2..

sudu dan garfu
coca cola

2012 The coca cola Company
klcc lagi tinggi
masuk kotak semula..

p/s: masih mencari 1 design lagi.. mana nak cari..

5 comments:

  1. selalu main borong banyak jer...boleh buat berniaga ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni bukan borong.. ni rezeki terpijak.. dah depan mata kalau tak dingap mesti kempunan..

      Delete
  2. KALAU ADA MILO REZEKI TERPIJAK, ROGER2 LE..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan barang milo kaca terpijak aaa!

      Delete