Thursday, December 20, 2012

100 TAHUN.. LAMANYA...

Lama gak simpan koleksi ni.. cuma tak berkesempatan nak insert dlm blog.. so barang baik ni aku dpt dengan cara membeli nescafe.. so tak minum pun, semuanya aku hantar ke kg.. tapi tak semua la.. dapat gak dr bebrapa buah pasaraya di area batu pahat.. so dpt la kumpulkan 1 dozen.. 

lagi 100 tahun mesti harga dia mahal.. sebb dah jd 200 tahun..

memang kene la sudu ni dgn mug

sedozen je..

aku ni pun tak sampai 100 tahun lg..


6 comments:

  1. TERBAIK BRO.. MEMANG LAMA.. KITA JE YANG TAK LAMA.. ENTAH HIDUP ATAU TAK 100 TAHUN..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye la bro.. rasanya.. koleksi ni pun 1 ari nanti pasti akan berpindah tangan.. kita yang dulu muda skrg dah smkin menjejak usia.. kalau angka 100 tahun.. huh.. Hanya Allah yg mgetahui usia kita..

      Delete
  2. syabas! saya pun tak jumpa lagi ianya dijual dipasaraya disini, kalau ada nak juga rembat, sebab rasanya tak cukup kalau ada satu, tak syok,,, saya pun masih mencari mug camnie untuk tambah, jenama nescafe tk boleh ada satu, kalau pecah nanti takda spare pula...

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhu.. rasanya nescafe yg ada mug ni semua dah x pired.. so skrg semua free gift dah kuar dari kotak untuk dijual secara berasingan.. rasanya akan ada kat pasaraya yg berani ambil risiko jual free gift ni..

      Delete
  3. Hui.kalau sedozen tu lebih dari spare dah tu.hebat

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang lebih boleh digunakan untuk kegunaan harian.. so memg terbaik kalau dpt mggunakan bukan hnya tuk disimpan.. tp simpan tetap simpan.. pecah!! x pe stok banyak.. hehe

      Delete