Monday, July 23, 2012

3D CUP COCA COLA

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan!.. So sempat gak sampai untuk menunaikan sembahyang terawih di surau yang berhampiran ngan rumah.. walaupun terkejar2 tapi niat kene ikhlas.. So tepat jam 8 mlm, aku dgn selambanya sempat singgah di GSC bukan untuk menonton wayang tapi untuk merembat benda ni.. jangan melepas wei.. rugi woo kalau tak de.. So perjalanan ada lah lebih kurg 8km dr umah.. Sampai sana aku rembat 2 set.. So sempat pujuk penjual untuk extra tmbhan  1 lagi.. Alhamdulillah rezeki bulan mulia.. dpt 1 pcs free.. hehe.. Dapat je benda ni aku terus kembali ke surau area umah aku.. kalau nak kejar smbyg isyak memg tak sempat (smbyg sdiri je).. tp sembyg terawih Alhamdulillah.. sebb niat memg nak g terawih.. 

bnyk betui minum air gas tahun ni..

nak celebrating setiap bulan pun dialu-alukan 

3 pndangan..

spiderman


Bro cap ayam bg aku.. TQ

popcorn dia hangus.. lebih gula n pahit.. makan je la..

4 comments:

  1. syabas bro.Pinggan coca-cola dah rembat ke belum?

    ReplyDelete
  2. syabas Bro! alamak bro nikths, pinggan coca-cola mana pula tu???

    ReplyDelete
  3. Belum terjumpa lg pinggan 2 kat area sini.. Nikths dah jumpa ke-? Mana lokasi

    ReplyDelete
  4. PERGHH... MEMANG TERBAIKLAH.. MELELEH AIR LIUR TENGOK CAWAN COCA COLA BULAN POSA NI..

    ReplyDelete