Thursday, May 31, 2012

GELAS YEO'S

Ni hasil buruan semasa berada di kampung. Ingatkan nak memburu di kedai terpakai, tapi malang sekali kedai 2 tutup lak, sebab ada majlis kenduri kawin sebelah kedainya.. Adoi terpaksalah aku memburu dalam rumah mak bapak aku je.. So dalam pemburuan dalam rumah banyak gak aku tengok koleksi mak aku ni. jangan tak tau mak aku pun collector gak cuma mak aku tak simpan tapi banyak yang diguna. Kalau gelas sunquick, nescafe memang melambak la. Tapi aku tak rembat lagi, kene rembat secara berhemah. Nak rembat kene tukar dengan yang lain dulu. hehehe.. So dalam meneliti barang2 ni aku terlihat satu kotak yang diletakan dalam sudut lain. Ingatkan gelas2 biasa.. belek2 terdapat satu tulisan yeo's.. amboi sekotak lak 2.. aku dengan muka tak malunya tanya mak aku.. mak aku kata cawan ni adik aku punya.. adoi.. nak minta ke tak.. last2.. sebelum aku balik aku cakap ngan adik aku, aku nak ambik sikit... tapi mak aku cakap ambik je semua.. haha.. adik aku pun on... jd senang cerita, ini harta sudah jatuh ke tangan ana..  
yeo's 
simpan terus dalam kotak masuk dalam rak.
lain dicari lain yang dapat
Made In Thailand

4 comments:

  1. HAHAHA.. TERFBAIK.. MEMBUU DI RUMAH MAK SENDIRI.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 la bro.. depan mata tak nampak, tempat lain yang dkejarnya.. Rezeki aku la ni.. hehe

      Delete
  2. gilerrr cantik gelas ni bro...klu ada lagi hulur2 la kt aku sikit...cuba riki2 tgk kot2 berlambak lagi kt umah ko tuh...he3...nak2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nanti aku tgok2 mana tau ada yang terselit2.. minggu ni nak balik muor.. umah mak mertua lak.. nak tgok apa yang boleh di ambik.. biasanya kat sana aku check duit syiling je.. huhu

      Delete