Tuesday, May 29, 2012

EDISI TERHAD NESTEA

Dah beberapa hari tak post entry sebab balik kampung pada hujung minggu yang lalu.. Tapi sekembalinya ke JB tak ada benda yang nak di buat kecuali mebaca post rakan2 yang lain.. ada yang post coca-cola, maggi, ad lak barang kit kat.. Perasaan ingin meiliki benda2 ni telah menyebabkan aku dengan selambanya keluar awal terus menuju ke Giant Plentong.. Dikhabarkan di Giant ada jualan beg Cooler coca cola, tapi hampeh.. tak ada pun.. So jalan2 di sekeliling barang keperluan harian sambil mata melihat kanan dan kiri..  So terpandang satu lembaga di sebalik NESTEA ni.. Nestea kat bawah ni memang dah lama dalam simpanan cuma belum sempat di postkan.. Nak tau lembaga yang disembunyikan dibelakang ni?.. bukan lembaga apa pun tapi serupa je dengan botol goncang 1st edisi cuma kali ni aku dapat yang 100 tahun Nestle.. corak dan design lebih menarik..  Apa lagi sapu la.. 

Botol Goncang.. Adoi nama dia..
Cantik tak?..
zoom sikit.
Ni dia.. Lembaga yang disembunyikan dibelakang Edisi 1st..
Ingat aku tak nampak..
Zoom bagi besar
Berbaloi walaupun tak dapat beg coca cola lagi..
Abang long dan ngah
Edisi terhad VS biasa2 je..
sedia dimasukan dlm rak.

6 comments:

  1. Replies
    1. yang 100 tahun nestle cantik designnya.. nak guna pun sayang.. rasanya benda mcm ni lah dlm rak2 colector kecil2lan mcm aku..

      Delete
  2. sebenarnya ada 2,3 corak botol goncang ni dari awal pelancarannya.Ada botol kuning.Tutup kuning,hijau ,putih dan biru.

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ye ke.. x terdaya nak colect semuanya sekali.. dapat ni pun dah kira baik.. tapi mana tau ada rezeki lain kalai, blh shoping lg.. huhu.. tq info..

      Delete
  3. lawa la pulak..ada tgk hari tuh..tapi ingat biasa biasa jer...tapi tak sure yang 100 tahun ke atau yang biasa..kene g tgk balik ni

    ReplyDelete
  4. kene cari dua2 bro.. baru nampak perbandingan.. apapun kene dapatkan gak.. simpan.. hehe

    ReplyDelete