Tuesday, May 22, 2012

COMMEMORATIVE EDITION

Jom layan entry kali ni.. 1 mug edisi khas sempena restoren KFC yang bertapak didunia sebnyak 500 unit.  so sempat gak la mendapatkan stok bendalah ni kat KFC Taman Dahlia, Pasir Gudang.. Tapi nak dapatkan benda ni kenelah menikmati terlebih dahulu ayam gorengnya.. so biar bayar lebih, janji dapat benda koleksi terbaik dari KFC.. kenapa terbaik?.. sebab? mug koleksi ini dilengkapi dengan emas 24k.. so layan.. dapat la 2, sebab g ngan wife aku tahun lepas..

Commemorative edition

ni dia mugnya..

ada 2 je.. mana nak cari lagi..

simpan dalam almari..

tulisan emas.. ada harga tak ni.. emas kan dah naik.. hehe..

jgn masuk microvave yeh..  kandungan 24k gold

secret blends of 11 herba.. apa agknya herbanya..

4 comments:

  1. PERGH... SIAP ADA EMAS 24K TU.. TERBAIK..

    ReplyDelete
    Replies
    1. emas 24k yang murah.. khas tuk koleksi je.. leh masuk gobok.. kehkeh..

      Delete
  2. Replies
    1. pinjam je.. jgn lupa pulang lebih..

      Delete