Friday, March 30, 2012

wall's selection


Rasanya ada diantara pembaca yang meminati Ice cream.. Yo la, macam aku ni pun kdg2 rajin gak beli ice cream kat kdai2 or pasaraya.. Tapi beberapa bulan yang lepas masa aku g Jusco Permas Jaya, ada auntie 2 offer 2 pcs ice cream Wall's + gift beg cooler small hanya pd harga RM 10 jer.. Rasanya memang murah la.. sebb aku g tesco seri alam, harga 1 pcs ice cream hampir cecah rm 10.. mahal gak ice cream ni.. Tapi sebb mahal tak nak la aku beli sebb sebelum ni aku beli 2 pcs tambah 1 cooler beg baru rm 10.. so aku kene jd pembeli yang bijak..

sebenarnya kalau betul2 aku tak minat pun nak makan ice cream yg mahal2.. dpt yg murah pun okla.. haha2.. tapi sebab terpengaruh ngan hadiah dia, 2 yang aku beli.. hehe.. mcm bdk2 lak rasanya.. so tak tau la promosi kat jusco 2 ada lagi ke tak.. so cukup la ada  pun.. huhu..
cooler beg
ini lah dia beg cooler yang aku cerita 2.. so rasanya beg ni akan terus masuk dlm sarang bilik rahsia aku.. hehe..

0 comments:

Post a Comment